بهترین دکتر متخصص پوست و مو

best-doktor1

متخصصین پوست و مو در درمان بیماری‌های مرتبط با پوست، مو، ناخن و همچنین لایه‌های سلولی داخل دهان، پلک و بینی که به غشای مخاطی معروف هستند تخصص کافی دارند. این افراد قادرند حدودا 3000 بیماری ازجمله عفونت ناخن، پسوریازیس، اگزما، سرطان پوست و آکنه را درمان کنند. از تخصص دیگر پزشکان متخصص پوست و مو می‌توان به بهبود وضعیت و ظاهر ناخن، پوست و موی بیماران اشاره کرد. بیمارانی که به‌دنبال کاهش علائم پیری، رفع لکه‌های پوستی و چین و چروک صورت هستند اغلب از طریق مشاوره با یک متخصص پوست مجرب می‌توانند بهترین گزینه درمانی را انتخاب کنند.
[alert type=”custom” close=”false” icon=”fa fa-hand-o-left” color=”#000000″ background_color=”#ed9788″]

اگر برای خلاص شدن از شر آکنه‌های پوستی ناشی از افزایش سن یا حتی تجربه مزایای جدیدترین تکنولوژی مقابله با پیری به‌ دنبال متخصص پوست و زیبایی خوب هستید فرقی ندارد در هر صورت باید وقت کافی صرف کرده و انتخاب آگاهانه داشته باشید. انتخاب یک متخصص پوست مجرب گاهی‌ اوقات به‌ اندازه مشکلات پوستی می‌تواند برای یک بیمار اضطراب‌آور باشد. متخصصین ما درکلینیک پوست، مو و زیبایی رازی انواع مشکلات و بیماری های پوستی را با جدیدترین روش‌ها درمان می‌کنند. با استفاده از امکانات موجود در کلینیک شما می‌توانید به انچه دلخواه شماست برای بهبود و زیباتر شدن پوست و موی خود، دست یابید. برای آشنایی با روش‌های درمانی کلینیک یا جهت رزرو نوبت از متخصصین می‌توانید با شماره‌های 02188334029  و  02188333259  تماس حاصل نمایید .

[/alert]

متخصص پوست چه مشکلاتی را درمان می کند؟


best-doktor2

مشکلات پوستی مسائل رایجی هستند که امروزه بسیاری از افراد را درگیر خود کرده‌اند. حتی به‌ فرض این‌ که مشکلات پوستی بدون درد و یا خوش‌خیم هستند اما از آن‌جایی که درمعرض دید قرار دارند می‌توانند موجب استرس و اضطراب در بیماران گردیده و به‌ طور جدی اعتماد به‌ نفس و کیفیت زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند. در این مقاله به معرفی مشکلات پوستی می‌پردازیم که توسط متخصص زیبایی قابل درمان هستند:

  •  پیری پوست: پیری پوست معمولا با علائمی چون، پیدایش چین و چروک در پیشانی، اطراف لب‌ها، دور چشم و خط خنده مشخص می‌شود. با مراجعه به یک متخصص پوست علاوه‌ بر ترمیم خاصیت ارتجاعی عضله صورت، می‌توان مشکلات پوستی دیگری ازجمله آسیب‌های ناشی از نور خورشید ( لکه‌های ناشی از نور آفتاب، لکه‌های تیره که سابقا فکر می‌کردند ناشی از بدکاری کبد است و چین و چروک) خصوصا روی صورت، دست و قفسه سینه را به‌ راحتی درمان کرد.
  •  ریزش مو: ریزش مو به آلوپسی نیز معروف است. درمان انواع آلوپسی از جمله ریزش مو در مردان و زنان در حیطه کاری و از تجربیات متخصصین پوست است.
  •  لک صورت (ملاسما) و لکه‌های تیره: لک صورت معمولا توسط متخصصین پوست قابل درمان هستند. ملاسما نوعی اختلال رنگ‌دانه‌ای است و در بین افرادی که دارای پوست‌های تیره هستند به‌صورت لکه‌های قهوه‌ای در پیشانی، گیجگاه، گونه و لب فوقانی ظاهر می‌شود.
  •  بیماری ناخن: ازجمله انواع قارچ، پسوریازیس، شکنندگی ناخن و وجود لکه‌های سفید روی ناخن
  •  آکنه: آکنه یکی از شایع‌ترین اختلالات پوستی است که اغلب به دلایل مختلف رخ می‌دهد.
  •  زگیل: زگیل‌ها اغلب به‌ دلیل آلوده شدن لایه فوقانی پوست توسط یک ویروس به وجود می‌آیند و معمولا بدون درمان از بین می‌روند. در چنین شرایطی مراجعه به یک متخصص پوست و مو کمک می‌کند تا زگیل سریع‌تر از سطح پوست بیمار برطرف شود.

متخصص پوست از چه روش‌های درمانی استفاده می کند؟


متخصص پوست و مو می‌تواند با کمک روش مختلفی ازجمله، تجویزداروهای خوراکی، کرم، لوسیون، ژل، نوردرمانی، انواع لیزر، درمان‌های زیبایی و جراحی مشکلات پوستی بیمار را برطرف کند.

بوتاکس

best-doktor3

تزریق بوتاکس یکی از روش‌های درمان زیبایی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده‌است. بوتاکس تاثیر چشمگیری در رفع چین و چروک و خطوط سطحی و عمیق اخم و همچنین درمان تعریق زیربغل دارد. این روش درمانی سریع و کم تهاجمی قابل استفاده برای افراد (زن و مرد) در تمام سنین و نژاد می‌باشد. بوتاکس به‌ راحتی و بدون هیچ خطری موجب شل شدن عضلات صورت می شود. بیماران بعد از تزریق بوتاکس می‌توانند بدون وجود خطوط در چهره خود با اعتماد به‌ نفس لبخند زده و از زندگی لذت ببرند.

ژل‌ها

best-doktor4

پرکننده‌ها یا ژل‌ها ترکیبات مختلفی هستند که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته‌اند. ژل‌ها به‌دلیل داشتن ماده‌ای به‌نام اسید هیالورونیک در ترکیبات خود تاثیر فراوانی در افزایش حجم پوست و پرکردن نقایص صورت دارند. از مزایای کاربردی ژل‌ها می‌توان به رفع چین و چروک سطحی و یا عمیق صورت و همچنین تقویت و حجیم‌سازی لب‌ها اشاره کرد.

مزوتراپی

best-doktor5

مزوتراپی صورت نوعی درمان است که موجب احیای کامل صورت و آب‌رسانی به بافت‌های عمیق می شود. این روش درمانی موجب تحریک، بازسازی و ترمیم پوست‌هایی می‌شود که دارای مشکلاتی چون تیرگی رنگ، عدم خاصیت ارتجاعی، انعطاف‌پذیری و فاقد مقاوت هستند. با وجود این‌که مزوتراپی معمولا بر روی صورت انجام می‌شود اما در درمان پوست گردن، قفسه سینه و پشت دست‌ها نیز تاثیر خوبی دارد.

میکرودرم ابریژن

best-doktor6

میکرودرم‌ابریژن یکی از روش‌های درمان زیبایی رایج است که موجب بهبود ظاهر پوست و جوانسازی صورت می‌شود. دکتر پوست از این روش در درمان بیماری‌های پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و لکه‌های ناشی از افزایش سن استفاده می‌کند. از آن‌جایی که در این روش کریستال‌های پزشکی موجب رشد لایه جدیدی از پوست می‌شوند در نتیجه تاثیر به‌ سزایی در درمان ناحیه آسیب دیده پوست و یا نواحی که دارای نشانه‌های پیری است دارند.

میکرونیدلینگ

best-doktor7

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های شناخته شده در درمان خطوط ظریف، اسکار آکنه، بافت، خاصیت ارتجاعی و هایپرپیگمنتاسیون پوست است که امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است. طی فرایند میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز صدها میکروکانال در درم و اپیدرم ایجاد می‌شود. روند بهبود طبیعی پوست صورت موجب تولید کلاژن جدید و الاستین شده و درنهایت با کاهش چین و چروک و اسکارها، بافت پوست را بهبود می‌بخشد.

هایفو

best-doktor8

هایفو مخفف کلمه High Intensity Focused Ultrasound می‌باشد و معنای لغوی آن اولتراسوند با امواج متمرکز تقویت شده‌ است. هایفو نوعی روش درمانی است که بدون جراحی انجام می‌شود، نیاز به استراحت طولانی ندارد و جهت لیفتینگ یا رفع افتادگی یا شلی پوست بالای پلک، گونه، فک پایین، خط فک و گردن بکار می‌رود.

آراف

best-doktor9

رادیو فرکانسی یا همان آر اف یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های درمانی است که موجب جوانسازی صورت و بدن می‌شود. در طی این فرایند که با کمک ابزار دستی صورت می‌گیرد امواج تولید شده توسط دستگاه دو قطبی آر اف به پوست ساطع شده و با تولید گرما موجب کلاژن سازی در پوست می‌شود.

لیزردرمانی


best-doktor10

لیزرها جهت درمان مشکلات پوستی ازجمله زگیل و یا کاهش علائم ناشی از پیری مانند چین و چروک و شیارهای پوستی بکار می‌روند. از دیگر مزایای درمانی لیزرها می‌توان به رفع موهای زائد، لکه‌های مادرزادی و یا زخم‌های آکنه اشاره کرد. با مراجعه به یک دکتر متخصص پوست می‌توانید اطلاعات مفیدی درخصوص خطرات و مزایای درمان‌های رایج با لیزر کسب کنید. درمان با لیزر معمولا تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود اما در کل به شرایط پوست و سلامت کلی بیمار بستگی دارد.

کاشت مو

best-doktor11

کاشت مو یکی از موثرترین گزینه‌های درمانی جهت رفع طاسی و یا کم‌مویی سر است. در طول این فرایند،متخصص زیبایی فولیکول‌های سالم مو را از یک نقطه از پوست سر خارج و به نقطه‌ای که به‌دلیل بالا بودن هورمون دی‌اچ‌تی یا دی هیدروتستوسترون در سطح پوست درای موهای نازک و یا درحال طاس شدن است انتقال می‌دهد.

عوامل موثر در انتخاب یک متخصص خوب


در این قسمت به معرفی نکاتی اشاره می‌کنیم که هنگام انتخاب بهترین دکتر متخصص پوست  باید درنظر داشت:

تجربه

هرچه تجربه کاری یک دکتر متخصص پوست در روش درمانی بالا باشد طبیعتا کار خود را با موفقیت انجام خواهد داد. تجربه یکی از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب یک متخصص پوست باید درنظر داشت. پزشکی که تجربه کاری زیادی دارد می‌تواند به راحتی بعد از ارزیابی مشکل بیمار بهترین گزینه درمانی را انتخاب کند و درنهایت برای دستیابی به نتایج مطلوب بیمار کار خود را با مهارت کافی انجام دهد.

مشاوره

قبل از اقدام به هرگونه درمان‌های زیبایی بهتر است ابتدا با یک پزشک مشاوره داشته و درخصوص نگرانی‌ها و انتظارات خود گفتگو کنید. اگر در طی مشاوره بیمار نتواند با پزشک ارتباط خوبی برقرار کرده و احساس آرامش و راحتی کند و یا بعد از مشاوره دچار تردید و نگرانی باشد بهتر است از ادامه مسیر خودداری کند. شایان ذکر است جبران اشتباهاتی که درخصوص بررسی مشکلات پوستی صورت می‌گیرند می‌توانند بسیار پرهزینه و زمان‌بر باشند. بنابراین بهتر است وقت کافی صرف کرده و دکتر پوستی را انتخاب کنید که بتوانید به‌ راحتی با او ارتباط برقرار کرده و نسبت به مهارت او اطمینان کافی داشته باشید.

انتظارات

مدیریت انتظارات هنگام انتخاب یک متخصص زیبایی پوست اهمیت فراوانی دارد. متخصص پوست باید قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم درخصوص نتایج حاصل از درمان و همچنین زمان بهبود را با بیمار درمیان بگذارد. درمان‌هایی که تنها با 1 جلسه موجب نتایج چشمگیری می‌شوند اغلب نیاز به سپری کردن دوره ریکاوری طولانی دارند. درحالی‌که برخی درمان‌های که ممکن است برای دستیابی به نتیجه بهینه نیاز به چند جلسه درمانی باشند معمولا بدون نیاز به استراحت طولانی سپری می‌شوند. بهتر است در طول جلسه مشاوره شیوه زندگی و انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارید. این کار کمک می‌کند پزشک شما بتواند طرح درمانی رضایت‌بخشی را ارائه دهد.

اسامی بهترین پزشکان پزشک پوست و مو در تهران


لیست متخصصان پوست و مو که از بهترین پزشکان پوست و مو در تهران هستند به همراه آدرس و تلفن آن ها را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید :

دکتر حسین بخشی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22896122
آدرس مطب: تهران – منطقه 4 – شریعتی – روبروی پارک شریعتی – ک. اتوبانک – پ. 73 – و. 4


دکتر علی جواهریان – پزشک پوست و مو
شماره تماس: 33800584
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 15 – افسریه – 20 متری – نبش خیابان 15 متری دوم – روبروی کفش آذین – مجتمع ولیعصر – و. 2


دکتر فرزانه خاکی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88907664
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 6 – میرزای شیرازی – نرسیده به خیابان بهشتی (عباس آباد) – پ. 304


دکتر مصطفی مهدوی نیا– پزشک پوست و مو از دانشگاه تهران
تلفن تماس: 02122148834
آدرس:تهران،سعادت آباد«مجد» ، میدان کاج،به سمت علامه ،خیابان مجد،مرکز جراحی سعادت آباد، طبقه دوم


دکتر کامران جزایری– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 88766626
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 4 – تهرانپارس – فلکه دوم – خ. جشنواره – روبروی فرهنگسرای اشراق – خ. درختی – درمانگاه جشنواره


دکتر محمدرضا اکبری– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88771788
آدرس کلینیک: تهران- خ وليعصر- پايين تر از ميدان ونك- جنب مركز تجاري خورشيد- ساختمان 1266(پلاك جديد 2542) ط1- واحد1


دکتر احمد خوشنویس – پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88759088
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 7 – مطهری (تخت طاووس) – روبروی خیابان سلیمان خاطر (امیر اتابک) – خ. پارسا – خ. صحاف زاده – پ. 54 – ط. 1


دکتر داوود مقامی
تلفن تماس: 22778000
آدرس: تهران ، پاسداران ، ابتدای بوستان 8 ، پلاک 146 ، طبقه 3 ، واحد 5 ،کلینیک تخصصی سیب سرخ


دکتر فهیمه عابدی منش– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: ۸۸۳۶۱۳۴۳
آدرس کلینیک: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان شهید نوانی، پلاک ۲۶، طبقه ۲، غربی۲


دکتر ناهید داداش زاده – پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22617301
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – شریعتی – جنب بیمارستان ایرانمهر – ک. افسر – ساختمان پزشکان بزرگمهر – پ. 10


دکتر دادوند– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22547410
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – شریعتی – خ. یخچال – تقاطع خ. هدایت – بیمارستان هدایت


دکتر حسین دانایی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22252701
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – میرداماد – نرسیده به خ. شریعتی – پ. 3 – ط. 2 – و. 8


دکتر مهرناز دانش – پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88956728
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 6 – کارگر شمالی (امیرآباد) – نرسیده به پمپ بنزین – پ. 269 – ساختمان پزشکان امیرآباد – طبقه همکف


دکتر ولی اله خسروجردی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 77816111
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 8 – دماوند – خ. سبلان جنوبی – بعد از چهارراه انصارالحسین – درمانگاه فرهنگیان


دکتر مجید درودیان– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 66888392
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 10 – آزادی – نبش خ. آذربایجان – ساختمان پزشکان شفا – پ. 476 – ط. 2


دکتر حمید خطیبی – پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22568116
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 4 – پاسداران – بوستان 6 – پ. 92


دکتر مهین خلیل زاده– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22702717
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 1 – م. تجریش – خ. شهرداری – پ. 86 – و. 2


دکتر مهرداد خورشاد– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88202983
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – م. ونک – نبش ک. 18 – پ. 2451


دکتر مرتضی حیدری– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 6-44520582
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 21 – تهرانسر – بلوارلاله – درمانگاه خیریه قوامین


دکتر مهران حیدری سراج– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 9-88966130
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 6 – فلسطین – خ. ایتالیا – بیمارستان مصطفی خمینی


دکتر مریم خالقی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88363738
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – بلوار دریا – بالاتر از خیابان مطهری – پ. 164 – ط. زبرین


دکتر آرش خسروی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22118356
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – م. کاج – خ. سرو غربی – ساختمان پزشکان سینا – و. 14


دکتر مریم خدادوست– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88269199
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – کوی نصر (گیشا) – جنب داروخانه کیهان – پ. 21


دکتر جاوید حسینی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 44079036
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – بزرگراه کاشانی – خ. گلستان شمالی – ساختمان پزشکان 1


دکتر فرشاد حسینی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22726473
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 1 – ولیعصر – نرسیده به م. تجریش – بن بست سرشار – ساختمان پزشکان – ط. 1


دکتر نیلوفر حایری فر– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22688451
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 1 – شریعتی – بالاتر از پل رومی – خ. موسیوند – خ. کریمی – پ.0 18


دکتر صدیقه حجتی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 22254664
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – دستگردی (ظفر) – نرسیده به خیابان نفت شمالی – پ. 172 – ط. 2


دکتر افسر حدادیان– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 44662939
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – شهرک اکباتان – فاز 1 – بالاتر از سه راه مخابرات – ساختمان برج سبز – ط. 3 – و. 14


دکتر حمیرا حسینی- پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 44073565
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – بزرگراه کاشانی – بعد از پل ستاری – ایستگاه شاهین جنوبی – ساختمان لاله – پ. 1 – ط. 1


دکتر نادر جودکی- پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44453936
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – بزرگراه اشرفی – ضلع جنوبی داروخانه گل سنگ – ط. 1 – و. 5


دکتر حسین جوشش– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44208706
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – مرزداران – بین دانش و سرسبز – جنی داروخانه معین زاده – پ. 2014


دکتر شعله حافظ – پزشک پوست و مو
شماره تماس: 88680754
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – سعادت آباد – خ. علامه طباطبایی جنوبی – خ. 34 مرکزی – پ. 4 – ط. 2 – و. 5


دکتر فرهاد حافظی– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 6-88770031
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – ولیعصر – خ. یاسمی – بیمارستان سوانح سوختگی مطهری


دکتر منیر جعفری– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44223847
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – بزرگراه اشرفی اصفهانی – بالاتر از مرزداران – ساختمان پزشکان اردلان – و. 105


دکتر بابک جلالی– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 88068364
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 6 – سید جمال الدین اسد آبادی – بعد از خیابان 43 – ساختمان ظفر – ط. 3 – و. 14


دکتر شیوا جمشیدی- پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44007086
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – بزرگراه کاشانی – ایستگاه مهران – ساختمان پزشکان 85 – و. 10


دکتر سپیده تهرانی- پزشک پوست و مو
شماره تماس: 88788919
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – آفریقا – نبش خیابان سرو – پ. 101 – ط. 3 – و. 19


دکتر محمد توسلیان– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 88042372
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – ونک – خ. سئول – گروه پزشکی 110 – پ. 10


دکتر سعید پیروزی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 33348036
آدرس مطب: تهران – منطقه 13 – دماوند – نرسیده به میدان امام حسین – بیمارستان بوعلی


دکتر سیامند توکل– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 22225399
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – ظفر – بین نفت و مدرس – پ. 194 – و. 1


دکتر محمدرضا توکلی– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44220481
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 2 – ستارخان – بین پل یادگار و چهارراه خسرو – جنب داروخانه آلستوم – پ. 870


دکتر صباح جابری– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 33957979
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 12 – پامنار – ک. صدیق – پ. 5 – درمانگاه انصار الحسین


دکتر مهدی پیله ور – پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22686429
آدرس مطب: تهران – منطقه 1 – الهیه – خ. فرشته – خ. خزر شمالی – نبش کوچه تایر – پ. 14 – و. 5


دکتر رویا تقی پور– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88281236
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – بزرگراه جلال آل احمد – روبروی پاتریس لومومبا – پ. 113


دکتر زهره تهرانچی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22058587
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – آفریقا – نبش کوچه تندیس – ساختمان 142 – ط. 2 – و. 6


دکتر ستاره تهرانی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22600002
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – شریعتی – خ. خاقانی – نبش عطاری مقدم – بیمارستان جواهری


دکتر مهری پاکدل– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88678400
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – میرداماد – بین آفریقا و مدرس – ضلع شمالی زیر پل – پ. 728


دکتر محسن پاکزاد– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22098373
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – سعادت آباد – بالاتر از میدان کاج – روبروی بیمارستان مدرس – ساختمان پلیکان – ط. 3 – و. جنوبی


دکتر هاشم پرویزی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22862427
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – سیدخندان – بن بست خیام – ساختمان سینا – ط. سوم – و. 7


دکتر بلیغی – پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 9-55630668
آدرس مطب: تهران – منطقه 12 – م. وحدت اسلامی – ک. رازی – بیمارستان رازی


دکتر بهرام بهدادی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 66084494
آدرس مطب: تهران – منطقه 10 – آزادی – نرسیده به آذربایجان – پ. 340 – ط. 2


دکتر ناهید بهرامی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88882007
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – گاندی – خ. بیستم – پ. 14 – ط. 3 – و. 8


دکتر افسون بدری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22704977
آدرس مطب: تهران – منطقه 1 – ولیعصر – بالاتر از ظفر – پ. 1777 – برج فردوس – ط. 3 – و. 15


دکتر مسعود داودی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88873000
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – ولیعصر – بالاتر از توانیر – خ. شاهین – پ. 10 – کلینیک به سیما


دکتر برزگری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22267206
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – شریعتی – بالاتر از ظفر – روبروی بیمارستان ایرانمهر – ک. مرشدی – ساختمان کیانمهر


دکتر زهرا توفیقی– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 44070871
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 5 – بزرگراه کاشانی – نبش گلستان – ساختمان پزشکان 1


دکتر رضا نیاکان – پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22076699
آدرس مطب: تهران – منطقه ۲ – سعادت آباد – بالاتر از میدان کاج – نبش خیابان هشتم – پلاك ۱۵ – طبقه همکف


دکتر ایران ایرانپور– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88828173
آدرس مطب: تهران – منطقه 6 – قرنی – نرسیده به کریم خان – پ. 161


دکتر مژگان ایگدر– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22132674
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – م. کاج – سرو شرقی – ساختمان سعادت – پ. 78 – ط. 1 – و. 10


دکتر منیژه باقری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22321020
آدرس مطب: تهران – منطقه 4 – استاد حسن بنا شمالی – شمس آباد – خ. ریحانی – چهار راه نعیم – پ. 51


دکتر نسرین گل محمدی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 88269826
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – كوي نصر (گيشا) – خيابان فروزانفر – پلاك 18


دکتر حسین بخشی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 33758435
آدرس مطب: تهران – منطقه 20 – شهرری – خ. امام حسین – نبش خیابان گلستان – مجتمع درمانی نبوی


دکتر فرهاد امینی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88965443
آدرس مطب: تهران – منطقه 6 – بلوار کشاورز – ک. رویان – پ. 75 – ط. همکف


دکتر کاوه امینی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88326520
آدرس مطب: تهران – منطقه 6 – قائم مقام فراهانی – ک. 24 – پ. 1 – و. 2


دکتر شعله بلاغی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22088206
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – سعادت آباد – علامه جنوبی – پاساژ سهیل – ط. 2 – و. 7


دکتر زهره نیک بخت– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88735946
آدرس مطب: تهران – منطقه ۶ – احمدقصیر (بخارست) – پلاك ۷۹ – طبقه دوم


دکتر علی نیک زاد – پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 77413750
آدرس مطب: تهران – منطقه 3 – آفریقا – تقاطع میرداماد – ضلع جنوب شرقی – ط. فوقانی داروخانه جردن


دکتر محمد علی نیلفروش زاده– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88793928
آدرس مطب: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – تقاطع میرداماد – ضلع جنوب شرقی – طبقه فوقانی داروخانه جردن


دکتر سعید هاشمی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22922510
آدرس مطب: تهران – منطقه ۳ – ميدان مادر (محسنی) – پلاك ۹۱ – واحد ۴


دکتر پروین ندیم– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 33338071
آدرس مطب: تهران – منطقه ۱۳ – پیروزی – چهارراه کوکاکولا – پلاك ۴۸۲ – طبقه سوم


دکتر تورج مکرمی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88719351
آدرس مطب: تهران – منطقه 6 – مطهري (تخت طاووس) – تقاطع خيابان ميرزاي شيرازي – ساختمان 111 – طبقه سوم


دکتر اصغر مسعودی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22084636
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – شهرك قدس (غرب) – بلوار پاك نژاد – خيابان مطهري – مجتمع آيدين – پلاك 10


دکتر فرهاد ملک زاده– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 9-333348036
آدرس مطب: تهران – منطقه 13- دماوند – نرسيده به ميدان امام حسين – بيمارستان بوعلي


دکتر فرینار ملکی– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22096069
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – ميدان كاج – خيابان سروغ غربي – كوچه صدف – برج هرمزان – طبقه اول – واحد 2


دکتر حمیرا مستفید – پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 22071824
آدرس مطب: تهران – منطقه 2 – سعادت آباد – خيابان سرو غربي – نبش خيابان بخشايش – ساختمان پزشكان – طبقه همكف – واحد 2


دکتر محمد مشیر– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 88766331
آدرس مطب: تهران – منطقه 7 – بهشتي (عباس آباد) – خيابان صابونچي (مهناز) – ساختمان پزشكان ايران پزشك – طبقه سوم


دکتر سهیلا نصیری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 77435250
آدرس مطب: تهران – منطقه ۱۴ – پیروزی – روبروی خیابان سوم نیروی هوایی – پلاك3 ۸۸


دکتر رامین بختیاری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن: 77536938
آدرس مطب: تهران – منطقه 7 – سهروردی جنوبی – نرسیده به بهار شیراز – پ. 4 – ط. همکف – کلینیک بهار


دکتر زهرا حلاجی– پزشک پوست و مو
تلفن تماس: 9-55630668
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 12 – م. وحدت اسلامی – ک. رازی – بیمارستان رازی


دکتر پروین منصوری– پزشک پوست و مو
شماره تلفن:9-66581551
آدرس مطب: تهران – منطقه 6 – بلوار كشاورز – بيمارستان امام خميني


دکتر پریسا توافقی– پزشک پوست و مو
شماره تماس: 22644608
آدرس کلینیک: تهران – منطقه 3 – بالا تر از دو راهی قلهک – ساختمان پزشکان 1365 – طبقه 2 – واحد 15

آخرین مقالات